Vacature Facilitair Manager

Facilitair Manager in Noordhorn

Facilitair manager

Noordhorn

Kantoor

Fulltimer (32 - 40 uur)

HBO

Facilitair manager

  • Kennis van relevante wet-en regelgeving
  • Huisvesting en gebouwbeheer van 9 locaties
  • Aansturen

  • Home |
  • Facilitair manager

Noordhorn

Kantoor

Fulltimer (32 - 40 uur)

HBO

Ben jij sterk in het voorbereiden van projecten? Ben je gestructureerd, analytisch, procesgericht en communicatief sterk? Kan je goed het overzicht bewaren en ben je sterk in het aansturen van collega's op andere locaties en wil je je graag verder ontwikkelen binnen een gerenommeerde speler in transport en logistiek? Lees dan onderstaande vacature, want wij zijn op zoek naar een facilitair manager.

Solliciteer direct

Wat ga je doen?

Als facilitair manager heb je als belangrijkste taak het facilitair beheer van alle negen locaties, inclusief het ontwikkelen en implementeren van een visie op huisvesting. Daarbij stuur je een drietal medewerkers aan, waaronder de facilitair medewerkers. De verwachting is dat je in de toekomst ook inkoop en contractmanagement aan je takenpakket gaat toevoegen.

Je hebt een coördinerende rol, waarbij je vooral bezig bent met het voorbereiden, plannen en het in- en extern afstemmen met alle belanghebbenden.

Ook bewaak en stuur je op de voortgang van projecten en zorg je voor periodieke rapportages. Je beoordeelt vernieuwings- of vervangingsaanvragen op technische haalbaarheid, doelmatigheid,verduurzaming, wenselijkheid en budgettaire gevolgen. Je houdt overzicht over beleidsmatige zaken van verschillende projecten en brengt knelpunten, samenhang en verbinding in kaart.

Wat hebben we jou te bieden?

  • Salaris volgens het functie- en salarishuis van op basis van ervaring, minimum € 3.966,- en maximaal € 5.651,- bruto per maand o.b.v. 40 uur per week
  • Een dienstverband van 32 of 40 uur per week met, na wederzijds tevredenheid, na een jaar een vast contract
  • Afhankelijk van de woonplaats, ben je werkzaam vanuit Noordhorn of Nijkerk
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals o.a. laptop en telefoon van de zaak, pensioenregeling, reiskosten en fietsplan
  • Een open en informele bedrijfscultuur met oog voor elkaar in een succesvol familiebedrijf
  • Een mooie werkomgeving om jezelf verder te ontwikkelen. Daarbij ondersteunen we je uiteraard met diverse trainings- en opleidingsmogelijkheden.

Wat verwachten we van jou?

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van huisvesting en gebouwbeheer en ervaring met het in goede banen leiden van onderhoudswerkzaamheden en verbouwingen.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, bij voorkeur ook in het Duits
  • Je beschikt over organisatorische en adviesvaardigheden op strategisch en tactisch niveau, je bent zowel analytisch als procesmatig sterk en je hebt aandacht voor duurzaamheid, veiligheid en innovatie.


Functie:facilitair manager
Startdatum:16-04-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3966 – 5651
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Koopman Logistics Group via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zevenhuizenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zevenhuizenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures zevenhuizen
  2. Facilitair Manager Koopman Logistics Group 16-04-2024

Bekijk ook andere vacatures