Senior casemanager / vergunningverlener bouw
Binnen het Team Vergunningen zijn wij op zoek naar een:
Senior Casemanager/Vergunningverlener Bouw
32-36 uur
Het ene moment ben je in overleg met een architect over een nieuwbouwplan, vervolgens ben je bezig met de behandeling van een aanvraag voor een conceptaanvraag of een omgevingsvergunning. Tussendoor adviseer je inwoners over de mogelijkheden om (vergunningsvrij) te bouwen. Uiteraard heb je bij dit alles oog voor de ontwikkelingen en regelgeving op het gebied van de nieuwe Omgevingswet. Je werkt nauw samen met Team Ontwikkeling en Advies Ruimte, Toezicht Handhaving en Veiligheid en de afdelingen Beheer van beide organisaties.
Wat ga je doen?
Als Casemanager/ Vergunningverlener Bouw toets je de plannen zowel inhoudelijk aan het omgevingsplan (ruimtelijk) als technisch aan het Besluit Bouwwerken Leefomgeving (BBL).
Je stuurt en bewaakt het proces van vergunningverlening en bent daarbij de spil tussen initiatiefnemer, adviseurs en belanghebbenden. Je coördineert het proces, bewaakt termijnen en stelt de omgevingsvergunning op. Daarnaast ben je als Casemanager verantwoordelijk voor:
Wat zoeken wij?
Team Vergunningen is op zoek naar een Casemanager Vergunningverlener, een professional met (ruime) werkervaring met het verlenen van bouwvergunningen en het casemanagement rondom ruimtelijke initiatieven. Iemand die energie krijgt van het integraal afhandelen van vergunningaanvragen en het klantgericht adviseren over initiatieven. Je bent op de hoogte van de omgevingswet en staat te trappelen om dit succesvol toe te passen. Met jouw verbindende en communicatieve vaardigheden ben jij in staat om draagvlak te creëren en de juiste adviezen op te stellen. Je denkt in mogelijkheden waarmee je bijdraagt aan de verbetering en optimalisering van processen. Daarnaast heb je als Casemaneger/Vergunningverlener Bouw een:
Gemeente Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel iets voor jou?
De gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel werken samen in een werkmaatschappij. Dat gaat per 1-1-2025 veranderen. Dan gaan beide gemeenten zelfstandig verder. Het jaar 2024 is daarom een uitdagend jaar, ook voor de medewerkers. Het werk gaat gewoon door, projecten wachten niet en ook onze inwoners rekenen op ons. Samen moeten we het doen en daar gaan we voor. Daarom zijn wij op zoek naar medewerkers met lef. Zie jij ook de uitdaging? Dan nodigen wij jou uit om te solliciteren.
Wat bieden wij jou?
Naast een gezellig team waarbij we aandacht hebben voor elkaar krijg je ook nog:
Er is geen sluitingsdatum, de vacature staat open totdat wij een geschikte kandidaat gevonden hebben.
Voor verdere informatie over de functie kun je terecht bij:
Voor informatie over sollicitatieprocedure en de rechtspositie kun je terecht bij :
Recruitment
Online solliciteren?
Heb je interesse in deze vacature? Stuur dan een e-mail met cv en motivatie naar:
We lezen graag wat jouw motivatie is om op deze vacature te reageren.
Functie: | casemanager |
Startdatum: | 11-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3317 – 4752 |
Uren per week: | 32 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Tytsjerksteradiel via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Zevenhuizenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zevenhuizenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Zevenhuizen via Zevenhuizenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Zevenhuizenkrant.nl.
© Zevenhuizenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.